zondag 9 november 2008

Zes dagen Londen: Dag 5

De trip is alweer bijna ten einde, nog twee dagen te gaan... Vandaag stonden er weer een aantal premieres op het programma en voordat deze zouden gaan beginnen zag ik kans om eerst nog wat theater te gaan proberen. Ik besloot naar een theaterstuk te gaan waar een aantal acteurs in zitten die ik graag wilde proberen.
Om te beginnen met David Bradley, bekend van onder de Harry Potter films, Red Mercury en Exorcist: The Beginning. David signeerde mijn Harry Potter filmcell en poseerde voor de foto.

Vervolgens signeerde Michael Gambon eveneens mijn Harry Potter filmcell. Helaas was Michael Gambon niet in de gelegenheid voor geposeerde foto's...Gambon is verder nog bekend uit de films: The Good Sheperd, Gosford Park, Open Range en Path To War.
Nick Dunning, bekend uit de televisieserie "The Tudors" en de films "Alexander" en "In America" signeerde mijn "Alexander" Filmcell en poseerde voor de foto.
Na deze theaterronde ben ik naar de rode loper alwaar drie premieres elkaar zouden opvolgen. De eerste premiere was "New Town Killers" met Dougray Scott. Scott is bekend uit de films: Mission:Impossible 2, Enigma, Perfect Creature, Hitman en de televisieserie Desperate Housewives. Dougray signeerde in de stromende regen voor mijn de filmcell van Mission:Impossible 2 en de DVD-cover van Hitman. Verder poseerde hij voor de foto. Zeer symphatieke man die Dougray Scott!
Colin Firth, altijd een britse gentleman, signeerde op de premiere van "Easy Virtue" lang en veel. Voor mij signeerde hij de DVD-covers van Shakespeare In Love, The Last Legion (met behulp van Jeroen), The English Patient en Bridget Jones' Diary (met behulp van Roy). Verder poseerde Colin voor de foto.
Jessica Biel, bekend uit films als The Texas Chainsaw Massacre, Stealth en Blade Trinity signeerde mijn Stealth DVD-cover en poseerde, na veel moeite hebben te moeten doen, voor de foto. Ik was bijzonder blij met het behalde resultaat. Thanks Jessica!!!
Voor de derde premiere van de avond "Synecdoche, New York" was alleen de regisseur aanwezig om promotie voor de film te maken. De regisseur die tevens een Oscar won voor zijn script van Eternal Sunshine Of The Spotless Mind, signeerde eerdergenoemde film en poseerde voor de foto. Omdat het weer hierna echt te slecht werd, heb ik besloten om deze avond geen verdere pogingen tot successen te doen...

Geen opmerkingen: