zondag 9 november 2008

Zes dagen Londen: Dag 4

De vierde dag in London, was een rustige dag vergeleken met de vorige dagen. Pas later op de avond zou er een premiere plaatsvinden van de film "The Brother's Bloom", met in de hoofdrollen Adrien Brody, Mark Ruffalo, Rachel Weisz en Robbie Coltrane. Na een tijd lang gewacht te hebben in een ijzige kou, werd mijn geduld gedeeltelijk beloond. Tijdens de premiere was het namelijk een moeilijke opgave om geposeerde foto's te bemachtigen. In de belangrijkste gevallen is dat dan helaas ook niet gelukt...

De ster van deze avond was ongetwijfeld Rachel Weisz, die voor mij de DVD-covers van "The Mummy" en "The Constant Gardener" heeft gesigneerd. Helaas was er geen tijd voor een geposeerde foto.
Ram Bergman, producer van onder andere "The Brother's Bloom" en "Brick" signeerde mijn "Brick"DVD-cover en poseerde voor de foto.

Rian Johnson, regisseur van onder andere de films "The Brother's Bloom" en "Brick" signeerde de DVD-cover van "Brick" en poseerde voor de foto.

Robbie Coltrane, een man die niet bekend staat om zijn vriendelijke persoonlijkheid en sprankelende verschijning, had zich voor de gelegenheid in een extralarge maatpak gestoken en sleepte zichzelf naar zijn fans om een enkeling van een handtekening te voorzien. Helaas had de goede man niet meer de zin, kracht en/of belangstelling om sommige Nederlandse fans van een handtekening te voorzien. Deze bleven dan ook teleursgesteld en met lege handen (op de James Bond koffer na dan) achter. Echter voor mij was Robbie Coltrane zo vriendelijk om eerst mijn map te signeren (!?!) en na herhaaldelijk aandringen dan toch ook mijn DVD-cover van "The World Is Not Enough". Ik heb Robbie leren kennen als een vriendelijke en humoristische man, met een flinke dosis zelfspot en mensenkennis.
Na deze, voor mij, succevolle premiere begaven we ons naar de stagedoor van het theater waar Rain Man werd opgevoerd. Daar aangekomen bleek er nog voldoende tijd om te keuvelen over het succes van sommigen en het onfortuinlijke moment van onze reisgenoot Rene, die helaas met een schor stemgeluid en lege handen de rode loper moest verlaten. Wanneer de hoofdrolspeler van Rain Man, Josh Hartnett, eindelijk buiten kwam signeren bleek er zo'n grote belangstelling te zijn (ruim honderd personen) dat er hier helaas ook geen mogelijkheid was voor een geposeerde foto. Josh, bekend van films als Pearl Harbor, The Faculty, Black Hawk Down en Sin City, signeerde mijn Sin City filmcell en zorgde ervoor dat we met een opgewekt gevoel richting hotel konden gaan...

Geen opmerkingen: