zondag 9 november 2008

Quantum Of Solace premiere Amsterdam

Aangezien ik Olga Kurylenko, ditmaal de belangrijkste Bondgirl uit de film, gemist had tijdens de wereldpremiere in London, besloot ik mijn geluk nogmaals te beproeven bij de Nederlandse premiere in Amsterdam waar het er allemaal toch niet zo grootschalig aan toe gaat als in Londen.
Olga zou bij de premiere aanwezig zijn om de film in Nederland te promoten, en dat was ze ook...
De actrice die naast haar laatste rol als Bondgirl ook nog rollen in Max Payne en Hitman op haar heeft staan signeerde mijn posterfoto van Quantum Of Solace en poseerde voor de foto.
Jeroen Krabbe (Soldaat Van Oranje, The Living Daylights, De Vierde Man, The Fugitive) is een van de beste en meest belangrijke acteurs die ons land kent. Naast talloze goede producties van eigen bodem heeft hij ook een aantal commerciele buitenlandstalige producties op zijn cv staan. Daarnaast is hij de laatste jaren een goede naam op aan het bouwen als regisseur. Kortom, het was een erg leuke ervaring oog in oog te staan met hem. Jeroen signeerde voor mij de DVD-covers van The Living Daylights en Soldaat Van Oranje en poseerde voor de foto.
Daphne Deckers, de vrouw van Nederlands beste tennisser, was ook aanwezig tijdens deze premiere. Aangezien ze een korte rol had in de James Bond film Tomorrow Never Dies, heb ik besloten Daphne te laten signeren op deze DVD-cover en de cover van All Stars. Door tijdgesbrek kon ze helaas niet poseren voor een foto.
Patrick Kluivert, een van Nederlands beste voetballers, poseert hier voor de foto.
Daniel Boissevain, bekend van de films Wild Romance, All Stars en natuurlijk het onvergetelijke en onvergeeflijke De Zeemeerman. Daniel signeerde mijn All Stars DVD-cover en poseerde voor de foto.
Lois Lane (Monique en Suzanne Klemann) die de titelsong van de film Amsterdamned ter gehore hebben gebracht, signeerden mijn DVD-cover van Amsterdamned en poseerden voor de foto.
Valerio Zeno, bekend van de film Alles Is Liefde, signeerde de DVD-cover van Alles Is Liefde en poseerde voor de foto.
Lieke van Lexmond, bekend van de series Goede Tijden, Slechte Tijden en Goudkust en verder van de film Volle Maan, signeerde laatstgenoemde DVD-cover en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: