donderdag 6 november 2008

Zes dagen Londen: Dag 2

De tweede dag begon met de aankomst bij de nieuwe editie van de LondonExpo conventie. Ondanks dat ik geen nieuweling ben op deze conventie blijft dit toch een vreemdsoortige conventie, niet alleen door de grote hoeveelheid manga-artikelen die hier aanwezig zijn, maar in de eerste plaats door de bezoekers. Negen van de tien bezoekers zijn op deze dag naar London gekomen om zich een dag als hun idool (vaak: kip, monster of chinees) te kleden, voelen en gedragen. Het blijft wennen soms...
Maar goed, de reden waarom ik steeds terug ga naar deze beurs zijn de gasten die signeren en (soms) poseren.
Om te beginnen met de Heroes gasten die een reunie van seizoen 3 hadden op deze beurs.
Allereerst was er Ken Lally die naast zijn rol als "The German" in seizoen 3 van "Heroes" ook nog rollen heeft gehad in "Pirates Of The Carribean en "Street Dreams"" . Ken Lally signeerde mijn Heroes "Artwork", maar mocht van de organisatie helaas niet poseren voor een foto.

Greg Grunberg, die naast een hoofdrol in alle seizoenen van "Heroes", ook nog rollen heeft gespeeld in de series "Alias" en "Lost" en de films "Mission: Impossible 3" en "Hollow Man" signeerde mijn Heroes "Artwork". Zoals bij bijna alle gasten op deze conventie waren geposeerde foto's niet toegestaan.
Andre Royo, die naast zijn rol in het derde seizoen van "Heroes" ook nog rollen had in alle seizoenen van "The Wire" en afleveringen van "Terminator: The Sarah Connor Chronicles" signeerde mijn Heroes "Artwork" en mijn DVD-boxset van "The Wire" season 1.
Brea Grant, die naast een hoofdrol in het derde seizoen van "Heroes" ook een rol speelde in de gameverfilming "Max Payne", signeerde mijn Heroes "Artwork".
David H Lawrence, die naast een rol in het derde seizoen van Heroes ook een rol in de serie "The Unit" speelde signeerde mijn Heroes "Artwork".
Shane Rangi, die naast rollen in beide "Chronicles Of Narnia" films, ook nog in de "Lord Of The Rings" trilogy speelde, signeerde mijn Chronicles Of Narnia: Prince Caspian posterfoto en poseerde voor de foto.
Ben Barnes, die in "The Chroincles Of Narnia: Prince Caspian", de rol van Prince Caspian op zoch neemt, signeerde mijn posterfoto.
Ben Barnes, die verder ook nog bekend is uit "Easy Virtue", "Stardust" en de nieuwe film "Dorian Gray" waarin hij zelf het titelpersonage speelt, poseerde hier voor de foto.
Warwick Davis, bekend als Nikabrik uit de film "The Chronicles Of Narnia: Prince Caspian" signeerde mijn posterfoto.
Warwick Davis, ook nog bekend uit "Star Wars", "Harry Potter", "Willow" de "Leprechaun" filmreeks poseert hier met mijn foto omdat geposeerde foto's verboden zijn.
Michael Hogan, bekend als Colonel Tigh uit de nieuwe serie "Battlestar Galactica" signeerd hier een foto uit de serie.
Omdat geposeerde foto's verboden waren, heb ik besloten om toch twee photoshoots te doen. De eerste shoot deed ik met Greg Grunberg, zoals hieronder goed te zien is. En de tweede was met Michael Hogan...
Eenmaal op Leicester Sqaure aangekomen voor het filmfestival, hebben we (Ik, Rene, Roy en later Tom en Jeroes) plekken ingenomen aan de rode loper, waar het later op de dag allemaal staat te gebeuren. De eerste gast ik ontmoette op de rode loper was John Hurt, voor mij een oude bekende daar ik hem ook al in Cannes was tegengekomen. John Hurt, bekend uit "V For Vendetta", "Alien" en "Indiana Jones & The Kingdom Of The Crystal Skull" signeerde mijn DVD-covers van "Perfume" en "I, Claudius" en poseerde voor de foto.
Benicio Del Toro (The Usual Suspects, 21 Grams, Traffic, Sin City) signeerde mijn Sin City filmcell. Een posed foto was op dat moment echt onmogelijk....helaas....
Nick Moran, bekend uit Lock, Stock & Two Smoking Barrels, signeerde mijn "Lock Stock" DVD-cover en poseerde voor de foto.
JJ Field, die o.a. een rol heeft gespeeld in K-19: The Widowmaker, poseert hier voor de foto.
Pam Ferris, bekend uit de films "Harry Potter", "Children Of Men" en dan nu "Telstar" poseert hier vooor de foto.
Steven Soderbergh, oscarwinnend regisseur van onder andere "Traffic", "Ocean's 11, 12 & 13" en "Solaris"signeerde mijn "Che" posterfoto, mijn filmcell van Ocean's 13, de DVD-covers van "Solaris" en "Traffic" en poseerde voor de foto.
Robert Carlyle, bekend uit films als "Trainspotting", "Ravenous", "007-The World Is Not Enough" en "28 Weeks Later". Hij signeerde van eerder genoemde films de DVD-covers en poseerde voor de foto.
Aimee-Ffion Edwards, bekend uit de serie "Skins" signeerde mijn "Skins Season 2" DVD en poseerde voor de foto.
John Hurt, die ik nu voor de tweede keer op 1 dag trof, poseerde nogmaals voor de foto, omdat ik op de eerste foto deze dag een cap ophad.
Maryam d'Abo, bekend als Bondgirl Kara Milovi in de James Bond film "The Living Daylights" meespeelde, signeerde mijn DVD-cover van "The Living Daylights" en poseerde voor de foto.
Steve van Zandt, die in de serie "The Sopranos" de rol van Silvio Dante speelt, signeert mijn posterfoto van "The Sopranos" en poseerde voor de foto.
Sam Neill, bekend uit films als "Jurassic Park", "Dead Calm" en "Event Horizon" poseerde voor de foto.

1 opmerking:

Anoniem zei

Sorry, je bent echt knettergek!