woensdag 26 november 2008

Het Temmen Van De Feeks

Vandaag ben ik voor het eerst naar de stadsschouwburg in Sittard gegaan. Hier werd de toneeluitvoering van "Het Temmen Van De Feeks" opgevoerd, met in de hoofdrollen Halina Reijn (bekend van onder andere Zwartboek, Valkyrie, De Passievrucht en Polleke) en Hans Kesting (bekend van onder andere Moordwijven, Nachtrit, Alles Is Liefde en Karakter).
Halina Reijn signeerde mijn posterfoto van Valkyrie, mijn DVD-covers van Zwartboek, Ik Omhels Je Met 1000 Armen, Zus en Zo en De Passievrucht, een foto uit Zwartboek en poseerde voor de foto. Halina was erg aardig en, net als haar goede vriendin Carice van Houten, een erg aangename verrassing voor haar fans.
Hans Kesting signeerde de DVD-covers van Moordwijven, Karakter, Alles Is Liefde, Nachtrit en poseerde voor de foto. Hans was eveneens erg aardig, zo aardig zelfs dat hij Halina Reijn en Fred Goessens ook naar ons toe heeft gestuurd.Fred Goessens, bekend van onder andere De Griezelbus en Karakter, signeerde beide DVD-covers en poseerde voor de foto.

1 opmerking:

Anoniem zei

"Hans Kesting? Wie is Hans Kesting?" zei ooit iemand tegen mij :p.