maandag 10 november 2008

Interview Juliette Binoche Brussel

Vandaag had Juliette Binoche een interview in Theater De Munt in Brussel. Dit interview blikte terug op de succesvolle internationale carriere van de actrice. Juliette heeft een Oscar gewonnen voor haar rol in "The English Patient" en was later nog eens genominerd voor haar in "Chocolat". Naast deze goede films is ze ook nog bekend voor haar rollen in "Breaking And Entering", "Damage" en "The Unbearable Lightness Of Being". Juliette signeerde voor mij de DVD-covers van "The English Patient", "Chocolat" en (met hulp van Gregory) "Damage". Daarnaast poseerde de oscarwinnares voor een foto.

2 opmerkingen:

Anoniem zei

He Danny!Ik heb al eens eerder contact met je proberen te zoeken, maar tevergeefs! Je bent natuurlijk ook ontzettend druk! Volgens mij is dit de enige manier om contact met je te krijgen!Zie verder geen e-mailadres van je staan. Ik ben bezig met een programma voor BNN,'Het onmogelijke interview'.Hierin wordt mijn zoektocht naar Tom Cruise vastgelegd. Graag zou ik een keer met jou, dé celebritie spotter, een afspraak willen maken!En misschien kan ik dan een keer met je mee op jacht!(voor de camera). Ik hoor graag van je als je geinteresseerd bent!Het is super!
Groetjes, Sophie Visser
sophietje_visser@hotmail.com
www.visser.hyves.nl
sophie@parklanetv.com

Anoniem zei

De zoektocht naar Tom Cruise is ongeveer wel de gemakkelijkste die er is :))