maandag 14 april 2008

Voor Volk En Vaderland

Voor de gelegenheid van het toneelstuk "Voor Volk En Vaderland" waren de acteurs hieruit naar Roermond afgereisd om het Limburgse land aan dit toneelstuk kennis te laten maken...
Het was deze keer niet de grote Oranjerie zaal, maar een klein theater en het midden van het centrum, het CK Theater.

Daar aangekomen was het stuk al afgelopen en na een possje wachten kwamen de spelers naar buiten met een pilsje alwaar ik mijn handtekeningen en foto's op een leuke en makkelijke manier heb binnengehaald, het waren namelijk erg aardige mensen...

Als eerste was daar Edo Brunner, bekend van de film "Dennis P" en het televisieprogramma "Wie Is De Mol" dat hijzelf heeft gewonnen. Edo signeerde mijn "Dennis P" DVD-cover en poseerde voor de foto.
Daarna ging ik nog naar Steve Hooi, bekend uit de film "SL8N8". Steve signeerde mijn "SL8N8" DVD-cover en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: