zondag 13 april 2008

De Geschiedenis Van de Familie Avenier

Steeds vaker ga ik naar Limburgse theaters om mijn verzameling met Nederlandse acteurs en actrices te vergroten... Dus ook deze avond was ik om deze redenen weer op pad en ditmaal leidde de jacht me wederom naar het Maastrichtse theater aan het Vrijthof. Ditmaal speelde het stuk "De Geschiedenis Van de Familie Avenier" met daarin rollen voor onder andere:
-Peter Blok ("Zwartboek", "Cloaca", "Shrek") signeerde mijn "Zwartboek" DVD-cover net als die van "Cloaca" en tevens poseerde hij voor de foto.
-Gijs Scholten van Asschat ("Cloaca", "Lek", "De Passievrucht") signeerde eerder genoemde films en poseerde voor de foto.-Marcel Hensema ("De Grot", "Wild Romance", "Medea" en "Simon") signeerde de DVD-covers van "Medea" en "Simon" en poseerde voor de foto.-Marisa van Eylen ("Alles Is Liefde") signeerde de DVD-cover van "Alles Is Liefde" en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: