zondag 13 april 2008

5 Days Of London: Day 5

Alweer de laatste dag in London...morgen begint de terugvlucht naar Nederland en 40 minuten later is ie alweer voorbij!

Maar eerst nog even de laatste dag in London, de zondag. Traditioneel is dit de slechtste dag voor celebrityhunters, omdat er bijvoorbeeld bijna geen theaters spelen en er doorgaans ook geen premieres plaatsvinden.

Vandaag is dan ook niets anders als de meeste andere zondagen in London, geen premieres, geen theaters dus ging ik maar naar de film. Naar There Will Be Blood om precies te zijn. Eens kiken of Daniel Day Lewis zijn oscar ook echt heeft verdiend. Na de film gezien te hebben concludeer ik dat Daniel Day Lewis de oscar echt heeft verdiend!!! Maar jammer genoeg ook dat de film te onbegrijpelijk is om hem echt te kunnen waarderen, laten we het houden op een aparte filmervaring...
Met wat surfen (op het internet wel te verstaan) komen we erachter dat deze zondag misschien toch nog wel interessant zou kunnen worden. Vandaag vond er namelijk een Grand Classics VIP Screening van "The Apartment" plaats in Nottinghill. Deze avond zou Kevin Spacey (American Beauty, Seven en The Negotiator) als host kennen en een aantal mensen zouden als gast hun opwachting maken, waaronder Joseph Fiennes, de broer van Ralph Fiennes die ik al eerder deze trip had ontmoet.
Uiteindelijk scoorde ik er de volgende mensen:

-Kevin Spacey signeerde eindelijk de DVD van "American Beauty" voor me en poseerde voor de foto. Hier was ik erg blij mee. Kevin was erg vriendelijk en nam de tijd voor ons.
-Joseph Fiennes (Shakespeare In Love, Elizabeth) signeerde de "Goodbye Bafana" DVD en poseerde voor de foto. Joseph had weinig tijd maar was toch erg vriendelijk.
-De klapper van deze avond kwam toch uit onverwachte hoek, namelijk Sir Ian Holm (Lord Of The Rings, From Hell, alien) was ook te gast bij deze VIP Screening. Voor mij was dit helaas onbekend dus veel van hem had ik niet bij me, maar ik was bijzonder blij om geheel toevallig de DVD van "From Hell" bij me te hebben. Hierin vertolkt hij de rol van Jack The Ripper. Sir Ian Holm signeerde de DVD van "From Hell" en poseerde voor de foto!

Geen opmerkingen: