dinsdag 6 november 2007

11 Days Of London: Day 8

De achtste dag van London had op de agenda staan de premiere van "Into The Wild", de nieuwe film geregisseerd door Sean Penn met in de hoofdrollen Emile Hirsh & Vince Vaughn.
Daar wachtende pikte we een eerdere premiere mee die in hetzelfde theater plaatvond, namelijk van de film "My Whole Life In Prison" geproduceerd door niemand minder dan Colin Firth, bekend uit films als "Love Actually" en "Bridget Jones' Diary".
Colin Firth signeerde mijn "Love Actually" DVD-cover en poseerde voor de foto. Tijdens de premiere van "Into The Wild" signeerde Emile Hirsh mijn "The Girl Next Door" DVD-cover en poseerde voor de foto.
Sean Penn, de reden waar iedereen op wachtte, signeerde bij niemand en liet zijn fans in de kou staan terwijl hij uitgejouwd werd. Op onderstaande foto zie je Sean Penn uit de auto stappen terwijl zijn fans (waaronder ik aan de rechterkant) zijn aandacht tevergeefs proberen te trekken.Na de premiere ben ik teruggegaan naar het theaterstuk "Swimming With Sharks" met Christian Slater waar hij mijn DVD-covers van "Broken Arrow" en "Robin Hood: Prince Of Thieves" heeft gesigneerd. Daarna vervolgde ik mijn weg naar de stagedoor van het theaterstuk "Chicago" om Kelly Osbourne te ontmoeten die op dat moment een hoofdrol vertolkte in de Londonse musical. Ze signeerde mijn foto van haar, maar wilde door tijdgebrek niet poseren voor de foto.

Geen opmerkingen: