dinsdag 6 november 2007

11 Days Of London: Day 7

De zevende dag bestond wederom uit een premiere, en wel van de film: "Things We Lost In The Fire", met in de hoofdrollen Halle Berry, Benicio Del Toro en David Duchovny.

Even had deze dag onheilspellende uitkomsten in het verschiet voor ons, omdat er vanuit het niets een herhaling van 11 september midden op Leicester Square plaatsvond. Een gebeurtenis die gelukkig een uurtje later weer behoorlijk was gekalmeerd.
De brandweer had de brand geblusd en er werden verder geen andere calamiteiten verwacht.

Voor deze festival premiere is Halle Berry speciaal naar London gekomen. Verder had ik ook al vernomen dat er verder geen hoofdrolspelers bij aanwezig zou zijn, doordat er bosbranden in de Verenigde Staten plaatsvonden.

De top 5 verzamelaars was uiteraard ook van de partij en na me weer een dag in het Deense rijk heb mogen wanen begon de premiere dan echt.

Halle Berry, bekend van o.a. "007: Die Another Day", "X-Men", "Catwoman" en de oscarwinnende film "Monster's Ball", arriveerde op de rode loper, deed haar interviews en signeerde uiteindelijk voor (een gedeelte van) haar fans. Voor mij signeerde ze de filmcells van "007: Die Another Day" en "X-Men 3: The Last Stand".

De producer van de film, Sam Mendes, was ook bij de galapremiere aanwezig. Sam Mendes is wereldberoemd geworden met zijn speelfilmdebuut als regisseur "American Beauty" (mijn lievelingsfilm!) en was verder ook nog de regisseur van films als "Jarhead" & "Road To Perdition". Aangezien ik niets voor de goede man bij me had, heb ik ervoor gekozen om een geposeerde foto met hem te maken.
Na afloop van de premiere ging ik voor een derde maal terug naar het theaterstuk "Glengarry Glenn Ross". Na twee maal Paul Freeman ("Raiders of The Lost Ark") gemist te hebben was ik nu vastbesloten om een succes met hem te behalen. Toen hij naar buiten kwam signeerde hij mijn Indiana Jones DVD-boxset en de filmcell van "Raiders Of The Lost Ark" en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: