woensdag 7 november 2007

11 Days Of London: Day 10

De tiende en op een na laatste dag van mijn bezoek aan London had, hoe kan het ook anders, wederom premieres op stapel staan. Dit maal was het de beurt aan de film "I'm Not There" met in de hoofdrollen Christian Bale, Heath Ledger, Cate Blanchett, Ben Winshaw, Richard Gere en vele anderen!
Omdat Pratsjkop 1 de plekken voor ons bezet zou houden bij de premiere, besloten we ook nog even de stagedoor van Patrick Stewart te bezoeken wanneer hij naar binnen ging. Bij binnenkomst signeert hij doorgaans meestal wel, bij buitenkomst signeert hij doorgaans nooit.
Patrick Stewart ("Star Trek", "X-Men" & "I Claudius") signeerde mijn "I Claudius" DVD-cover en probeerde me fatsoen bij te brengen voor wat betreft ongewenst fotograferen. Van te voren al wetende dat fotograferen een groot probleem zou worden bij de goede man, nam ik dit graag voor lief!
Na de gastenlijst voor de premiere gezien te hebben konden we niets anders dan concluderen dat de opkomst voor deze film minimaal zou zijn, de enige interessante naam op de lijst was dan ook Ben Winshaw. Aangezien ik Ben Winshaw erg graag wilde ontmoeten, besloot ik te blijven.

Toen de premiere begon was Ben Winshaw ("Perfume: The Story Of A Murderer") de eerste die uitstapte. Hij kwam regelrecht op mij af, signeerde de DVD-cover van "Perfume: The Sotry Of A Murderer" (een van de beste films van vorig jaar!) en poseerde voor de foto!
Uit de tweede auto stapte Christian Bale uit! Christian Bale, die niet op de gastenlijst stond, is een van lievelingsacteurs en het was dus een droom een handtekening van hem te krijgen. Bale zette relatief weinig handtekeningen doordat hij elke handtekening personaliseerde om verkoop tegen te gaan. Dat makt mij helemaal niets uit en dus signeerde hij mijn "American Psycho" DVD-cover. De "Batman Begins"-ster wilde echter helaas niet poseren voor de foto...
De tweede premiere van de avond was de premiere van "Talk To Me", met in de hoofdrollen Don Cheadle en Chiwetel Ejiofor. Chiwetel Ejiofor ("American Gangster", "Children Of Men") was op de premiere aanwezig. Hij signeerde mijn "Serenity" poster en poseerde voor de foto. Helaas mislukte deze jammerlijk...

1 opmerking:

Anoniem zei

Nu heb je toch bijna een celebrity overdose niet? :-p Jeetje wat een 11daagse!