vrijdag 2 november 2007

11 Days Of London: Day 5

Mijn vijfde dag in London bestond voor een groot gedeelte uit het wachten voor een grote premiere, misschien wel DE grootste premiere van het hele Filmfestival, namelijk van de film "Lions For Lambs". Een politieke thriller met in de hoofdrollen Robert Redford (ook regie), Meryl Streep & Tom Cruise (!!!)
Van te voren was niet bekend wie er nu wel en niet aanwezig zouden zijn bij de premiere, maar Robert Redford was zelf al vaker gespot in London in d eperiode voor de premiere en Tom Cruise heb ik zelf restaurant "The Ivy" zien binnengaan de dag van te voren.
Helaas voor mij en voor de vele andere fans verkoos Robert Redford een verlaten en weinig charismatische backdoor in plaats van de rode loper. Tom Cruise, echter, zou zijn fans nooit teleur kunnen stellen en maakte 2,5 uur tijd vrij in zijn agenda om zijn fans van handtekeningen te voorzien.
Tom Cruise signeerde mijn "Minority Report" dvd-cover en de geposeerde foto eerder behaald in Amsterdam en maake tevens een nieuwe geposeerde foto, ditmaal zonder zonnebril! Het ene moment is het een droom Tom Cruise te ontmoeten, het andere moment ontmoet je hem twee keer in 1 jaar!!!
Michael Pena, bekend van zijn rollen in bijvoorbeeld "World Trade Center" en "Crash" signeerde mijn "World Trade Center" DVD-cover en poseerde voor de foto. Aan zijn stupide assistent heb ik deze vreemde foto te danken... De volgende keer dan toch maar weer zelf proberen???
Jonathan Pryce die ik al op dag 2 eerder had ontmoet signeerde ditmaal een mooie foto van uit "007: Tomorrow Never Dies" en de DVD-cover van de film. Ook poseerde hij wederom voor de foto. De reden waarom ik weer naar dit theaterstuk ben gegaan is, dat er nog twee acteurs in meespelen die ik de eerste keer helaas gemist heb.
Aidan Gillen, bekend uit de televisieserie van HBO "The Wire" en de serie "Queer As Folk" signeerde mijn "The Wire Season 3" dvd-cover en poseerde voor de foto. De andere acteur, Paul Freeman, ontglipte me alweer. Een derde keer terugkomen is dus noodzakelijk...
Toby Stephens, bekend als villain uit "007: Die Another Day" en "Severance" signeerde de DVD-cover van "Severance" en de filmcell van "007: Die Another Day". Ook poseerde de vriendelijke Brit graag voor een foto.
Kevin McNally, bekend uit de "Pirates Of The Caribbean" trilogy en uit de televisieserie "I Claudius" signeerde de filmcell van "Pirates Of The Caribbean: Dead Man's Chest" en de DVD-cover van "I Claudius". Ook MCnally poseerde voor de foto.
Jennifer Ellison, bekend als Playboy model en uit de film "The Phantom Of The Opera" signeerde een sexy foto aan mij gepersonaliseerd en poseerde voor de foto.
Jean Marsch, bekend uit de film "Willow" signeerde de DVD-cover ondanks een gebroken duim en poseerde voor de foto. Erg vriendelijk van haar, dat ze ondanks pijn een (danwel gekronkelde) handtekening zet voor haar fans!


Geen opmerkingen: