zaterdag 13 oktober 2007

F.A.C.T.S. 2007

Op 13 en 14 oktober werd de 2007 editie van F.A.C.T.S gehouden in Gent, Belgie. Net als de twee voorgaande edities zou deze editie weer bomvol stands staan, waar volop DVD's en Merchandise verkocht werden. Naast deze stands zijn op deze conventies elk jaar acteurs en actrices aanwezig die signeersessies houden. Dit jaar viel het aanbod een beetje tegen, totdat drie dagen voor aanvang van de conventie de grootste F.A.C.T.S. gast ooit werd aangekondigd, namelijk Jean Claude van Damme! Van Damme kwam echter pas signeren om 16.30 (gepland om 16.00!) en de eindtijd was gepland op 18.00. Door de verwachte drukte was ik er vroeg bij zodat ik bij de eerste vijf mensen was die handtekeningen kon scoren van Jean Claude van Damme. Doordat de signeerseesie dermate kort was, was er begrijpelijk geen tijd voor geposeerde foto's met de actieheld te maken. Mede door mijn doorzettingsvermogen heb ik toch een geposeerde foto met Van Damme kunnen maken, iets waar ik erg blij mee was!
*Jean Claude van Damme signeerde mijn DVD-covers van Bloodsport en Sudden Death en poseerde voor de foto. Van Damme was erg vriendelijk voor zijn fans en dat verdient een groot compliment voor een star van zijn formaat!
*Ralph Brown (bekend van Alien 3, Star Wars & The Contractor) signeerde mijn Alien Quadrilogy box en poseerde voor de foto.
*Robert Englund, het horroricoon bekend van de Nightmare On Elmstreet films, poseerde voor de foto. Robert Englund is iemand die zichtbaar geniet van conventies en dat maakt hem een van d emeest sympathieke conventie actuers.
*Ernie Hudson, bekend van Congo, The Crow en natuurlijk Ghostbusters, poseerde voor de foto.
*David Bowers, bekend van de nieuwe Star Wars trilogie poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: