woensdag 21 oktober 2009

Los Angeles 2009

Eindelijk vakantie! Een echte vakantie zonder de constante druk van prestatie te hebben, zonder constant te jagen. De meeste "celebrityhunters" gaan juist naar Los Angeles om te jagen, ik ga er naar toe om even NIET te jagen. Nouja, dat is ook niet helemaal waar, als rasechte "celebrityhunter" heb je natuurlijk nooit echt vakantie. En dus ook deze reis niet...
Naast alle indrukken die ik kwam te verwerken bij mijn bezoekjes aan Los Angeles (met daarin natuurlijk Hollywood en Beverly Hills), San Francisco (denk aan de Golden Gate Bridge en natuurlijk Alcatraz), Las Vegas, de Grand Canyon en nog vele andere indrukwekkende plekken, deed ik toch nog enkele celebrity-indrukken op tijdens de reis.
Ernest Borgnine, die ik gewoon bij hem thuis opzocht, bleek wederom een erg vriendelijke acteur te zijn. De 92 jarige acteur is natuurlijk het bekendst door zijn rollen in The Wild Bunch, The Poseidon Adventure en Escape from New York. De oscarwinner (voor Marty) signeerde mijn DVD-covers van The Vikings, Ice Station Zebra, The Dirty Dozen, een foto uit The Wild Bunch en verder poseerde hij nog voor de foto.
Paul Adelstein bekend als Paul Kellerman uit de hitserie "Prison Break" is verder nog bekend uit series als "Private Practice" en "Grey's Anatomy" en de films "Intolerable Cruelty" en "Be Cool". Toen ik de auto stapte om een goede foto te kunnen maken van het Hollywood-teken zag ik deze acteur langs lopen. Toch maar even vragen om een fotootje dan...
Ook was er een world-premiere van de film "Law Abiding Citizen", met in de hoofdrollen Jamie Foxx en Gerard Butler. Ondanks dat erg laat aankwam (ongeveer 18:40) en de premiere al tien minuten aan de gang was, was het voor mij toch nog mogelijk om een tweede rij plek te bemachtigen, waardoor ik het mezelf mogelijk heb gemaakt toch nog iets te scoren hier en daar.
Jamie Foxx, de oscarwinner (voor "Ray") is bekend van films als "Collateral", "Miami Vice" en "The Kingdom". Voor mij signeerde hij de Blue Ray-cover van "The Kingdom".
F. Gary Gray, de regisseur van deze film, is verder nog bekend als regisseur van onder andere "The Italian Job", "Be Cool" en "The Negotiator". Voor mij signeerde de regisseur de DVD-cover van "The Italian Job". Het is misschien niet heel duidelijk te zien op deze foto, maar de middelste security agent heeft hier een pistool vast, verwacht dus een strengere beveiliging bij premieres van in bijvoorbeeld Europa...

Geen opmerkingen: