woensdag 27 mei 2009

Willem Dafoe in Cannes

Na zoveel goede verhalen van iedereen gehoord te hebben over Willem Dafoe, was het deze reis eindelijk mijn beurt om hem te ontmoeten. Willem Dafoe is een van mijn favoriete acteurs en ik vind hem eigenlijk goed in elke rol, in elke film. Goed voorbereid op onze ontmoeting vond deze niet slechts een maal, maar maarliefst driemaal plaats.
De eerste keer signeerde Willem Dafoe mijn DVD-covers van "The English Patient" en "Platoon". Natuurlijk poseerde Willem Dafoe ook voor de foto...
De tweede keer signeerde Willem Dafoe mijn DVD-covers van "Spiderman", "Speed 2" en "American Psycho". Dafoe poseerde wederom voor de foto...
Willem Dafoe signeerde de derde maal mijn DVD-covers van "Body Of Evidence" en niet te vergeten "The Boondock Saints". En ook voor de derde maal poseerde Willem Dafoe voor de foto!

Super! Niet 1, maar 3 ontmoetingen in 1 reis!!!


Geen opmerkingen: