zondag 31 mei 2009

1 Dagje Londen

Nog geen twaalf uur geleden teruggekomen uit Cannes, zat ik alweer ik het vliegtuig voor het volgende avontuur, namelijk een dagje naar Londen, mijn vierde keer dit jaar! De hoofdreden voor mijn bliksembezoek aan de Britse hoofdstad was de Londonexpo, waar ditmaal niemand minder dan Tony Curtis, Leslie Nielsen en Linda Hamilton bij aanwezig zouden zijn. Helaas werd Leslie Nielsen gecancelled, maar de reis bleef toch interessant genoeg...

Linda Hamilton, bekend van "Terminator", "Terminator 2: Judgement Day" en "Dante's Peak" signeerde mijn filmcell van "Terminator" en poseerde voor de foto. Fantastische vrouw, die Linda!
Joe Morton, bekend van onder andere de film "Terminator 2: Judgement Day" en de serie "Eureka", signeerde mijn DVD-box van "Eureka" en de filmcell van "Terminator 2: Judgement Day" en poseerde voor de foto.
Neil Grayston, die een hoofdrol speelt in de serie "Eureka" signeerde mijn DVD-box van "Eureka" en poseerde voor de foto.
Filmlegende Tony Curtis (84) signeerde mijn DVD-covers van "The Vikings" en "Spartacus" en poseerde voor de foto. Naast deze twee klassiekers is Tony Curtis ook nog bekend uit de klassieker "Some Like It Hot".
Ian McKellen ("X Men", "Lord Of The Rings", "The Da Vinci Code" en "Apt Pupil") stond weer eens een keertje in het theater samen met goede vriend Patrick Stewart. Ik ontmoette Ian McKellen na afloop van het toneelstuk, maakte een geposeerde foto met hem (die ik nog niet eerder had!), liet hem mijn blue ray-box van "X Men" signeren, net als de filmcell van "X Men 3: The Last Stand" en feliciteerde hem met zijn 70ste verjaardag die toevallig ook die dag was!
Patrick Stewart, bekend uit "Star Trek" en "X Men" signeerde mijn DVD-cover van "Star Trek: First Contact". Zoals altijd wilde Patrick Stewart niet poseren voor de foto.
Na onze ontmoeting in Cannes, ontmoette ik slechts enkele dagen later wederom Sam Raimi die ,samen met Alison Lohman en Justin Long, de film "Drag Me To Hell" aan het promoten was. Ditmaal signeerde Sam Raimi voor mij de poster van "Evil Dead" en een foto van hemzelf. Ook poseerde hij wederom voor de foto.
Justin Long, die ik in Cannes ook al had ontmoet, ontmoette ik deze dag zelfs twee maal. En beide keren poseerde hij voor de foto. Dit is het eerste resultaat...
En dit de tweede...

Geen opmerkingen: