woensdag 15 april 2009

BIFFF 2009: Premiere Star Trek

Voor de tweede naar Brussel in een week... En ook ditmaal was het Brussels International Fantastic Film Festival (BIFFF) het doel van de reis. Vandaag was er namelijk de premiere van de nieuwe "Star "Trek" film, geregisseerd door JJ Abrahams. Helaas was hij er zelf er niet bij. Echter twee hoofdrolspelers van de , naar het schijnd, spectaculaire film zouden wel aanwezig zijn. Na een lange en drukke reis kwam ik aan in Brussel, waar medeverzamelaars Gregory en Bart me konden vertellen dat ze net gemist had. Even later scoorde ik ze alsnog en ging ik weer tevreden huiswaarts... Brussel, tot volgend jaar!
John Cho, die in de Star Trek film de rol van Hikaru Sulu op zich neemt signeert een posterfoto van "Star Trek" en de DVD-cover van Harold & Kumar Go To White Castle, waar hij eveneens een hoofdrol in speelt. Na het signeren poseerde hij nog voor de foto.
Karl Urban, bekend uit films als "Lord Of The Rings", "Doom", "Pathfinder", "The Bourne Supremacy" en "The Chronicles Of Riddick" signeerde mijn filmcells van "Lord Of The Rings" & "Pathfinder", mijn DVD-covers van "Doom" & "The Bourne Supremacy" en de posterfoto van "Star Trek". Daarnaast poseerde hij nog voor de foto.

Geen opmerkingen: