dinsdag 17 maart 2009

European Premiere: Fast And Furious

Speciaal voor de Europese premiere, in Bochum, was de cast samen met de regisseur aanwezig om de film aan het Duitse publiek voor te stellen. Omdat Bochum lang niet naast de deur ligt en mijn ervaring bij de oosterburen vooralsnog niet zo goed zijn, besloten we op tijd te vertrekken. Daar aangekomen bleek de premiere te zijn bij een bioscoop die direct bij een groot winkelcentrum lag. Na eerst nog in het winkelcentrum rond te hebben gelopen, hebben we onze plekken op de eerste rij aan de, voor de gelegenheid, grijze loper ingenomen. Het weer zat mee, er waren zelfs voldoende momenten dat een jas in de zon zelfs te warm was. Vanaf hier beloofde het een goede dag te worden...

Toen de premiere eenmaal begon, kwamen de vier hoofdrolspelers tegelijk aan in bolides die zo uit de film leken te zijn weggereden. Doordat ze allemaal tegelijk aankwamen bracht dat enige chaos met zich mee, ik had namelijk alle spullen voor de gasten verdeeld over vijf mappen, maar de DVD-cover van "The Fast And The Furious" moest natuurlijk door alle hoofdrolspelers gesigneerd worden, daar ze ook allemaal in het eerste deel de hoofdrollen vertolkten.

Vin Diesel, bekend van onder andere "The Fast And The Furious", "The Chronicles Of Riddick", "XXX" en de kinderfilm "The Pacifier" signeerde mijn DVD-cover van "The Fast And The Furious" en poseerde voor de foto.
Paul Walker, bekend van onder andere "The Fast And The Furious", "Into The Blue", "Running Scared", "Timeline" & "Joyride" signeerde de DVD-cover van "The Fast And The Furious" en de Blue Ray cover van "Into The Blue" en poseerde voor de foto.
Michelle Rodriguez, bekend van onder andere "The Fast And The Furious", "S.W.A.T.", "Resident Evil" en de televisieserie "Lost" signeerde mijn DVD-covers van "The Fast And The Furious" en "Lost" en poseerde voor de foto.
Jordana Brewster, bekend van onder andere "The Fast And The Furious", "The Faculty", "Annapolis" & "The Texas Chainsaw Massacre: The Beginning" signeerde mijn DVD-cover van "The Fast And The Furious" en poseerde voor de foto.
Justin Lin, bekend als regisseur van onder andere "The Fast And The Furious: Tokyo Drift" & "Annapolis" signeerde mijn DVD-cover van "The Fast And The Furious: Tokyo Drift" en poseerde voor de foto.
Na afloop heb ik met mijn collega's Bart, Harald, Fred & Stjepko een hapje gegeten in het foodcourt van winkelcentrum alvorens de reis huiswaarts begon...

1 opmerking:

Anoniem zei

das super mooie foto's.
deze personen zou ik toch ook eens willen zien.

je hebt zoveel geluk zeg, je
mag zeker fier zijn op jou zelf.

groetjes