dinsdag 24 maart 2009

3 Days Of London: Day 3

De derde en tevens laatste dag van mijn trip deze maand bevatte onder andere de World Premiere van de Britse film "The Boat That Rocked". Uiteraard besloot ik vandaag mijn geluk te beproeven bij deze premiere, waar een groot aantal Britse celebrities bij aanwezig bleken te zijn.

Rhys Darby, die een van de hoofdrollen vertolkt in "The Boat That Rocked" is verder nog bekend als de vreemde collega van Jim Carrey in de hitkomedie "Yes Man" en is ook nog bekend uit de serie "The Flight Of The Conchords". Rhys poseert hieronder voor de foto.
Gemma Arterton, bekend van de films "007: Quantum Of Solace", "Rock 'N Rolla" en "St. Trinians" signeerde mijn Blue Ray cover van "Rock 'N Rolla" en poseerde voor de foto.
Rhys Ifans, bekend uit de films "Elizabeth: The Golden Age", "Enduring Love" & "Notting Hill" signeerde mijn DVD-covers van "The Shipping News" & "Elizabeth: The Golden Age" en poseerde (op een nogal vreemde manier...) voor de foto. Vreemd, maar wel leuk!
Kenneth Branagh, bekend van onder andere "Harry Potter & The Chamber Of Secrets", "Valkyrie" & "Wild Wild West" signeerde mijn poster van "Valkyrie" en de DVD-cover van "Conspiracy" en poseerde voor de foto.
Talulah Riley die eveneens een van de hoofdrollen vertolkt in "The Boat That Rocked" is onder meer verder nog bekend uit de films "Pride & Prejudice" & "St. Trinians". Hieronder poseert Talulah voor de foto.
Ralph Brown, bekend van onder andere "Alien 3", "Mean Machine" & "Excorcist: The Beginning" poseert hier voor de foto.
Richard Curtis, bekend als regisseur van onder andere "Love Actually" en natuurlijk ook deze nieuwe komedie "The Boat That Rocked" signeerde mijn "Love Actually" DVD-cover en poseerde voor de foto.
Jack Davenport, die het meest bekend is geworden met de "Pirates Of Tge Caribbean" trilogie, signeerde mijn filmcell van "Pirates Of The Caribbean 2: Dead Man's Chest" en poseerde voor de foto.
Simon Pegg, bekend van "Shaun Of The Dead", "Hot Fuzz" en de nieuwe "Star Trek" film signeerde de DVD-cover van "Hot Fuzz" en poseerde voor de foto.
Tom Wisdom, die naast een grote rol in "The Boat That Rocked" ook een grote rol vertolkt in "300" poseert hier voor de foto.
Paul Greengrass, die naast twee Jason Bourne films ook nog de oscarwinnaar "United 93" heeft geregisseerd, poseert hieronder voor de foto.
Paul McCartney, een van de twee nog in leven zijnde "Beatles" poseerde hier voor de foto.
Geri Halliwell, bekend van de "Spice Girls" poseert hier voor de foto.
Na deze premiere ben ik voor de tweede keer in mijn leven naar een theaterstuk gegaan in Londen, ditmaal naar New Boy, met in de hoofdrol Nicholas Hoult (toch de reden waarvoor ik wederom in Londen was!). Het toneelstuk was een coming-of-age drama/comedy dat zich het best laat beschrijven als een aflvering uit de serie "Skins". Net zoals Madame de Sade was ook dit een erg goed geacteerd toneelstuk, waarin Nicholas Hoult echt heeft laten zien wat hij waard is!
Hieronder volgt een groepsfoto met de complete cast van "New Boy" die na de voorstelling tevens mijn programmaboekje hebben gesigneerd. Van links naar rechts op de foto; Gregg Lowe, Ciara Janson, Nicholas Hoult, Phil Matthews & Mel Giedroyc. Allemaal goed gecast!
Nadat ik naar de voorstelling van "New Boy" ben gaan kijken ben ik nog naar de stagedoor gegaan van "King Lear" alwaar Pete Postlethwaite voor mij de DVD-covers signeerde van "Romeo & Juliet", "Red Mercury", "The Omen" & "Amistad". John Schrapnel signeerde voor mij de DVD-cover van "Elizabeth: The Golden Age" en Tobias Menzies signeerde voor mij "Rome Season 1". Voor foto's verwijs ik naar mijn trip in februari in Londen.

Geen opmerkingen: