maandag 19 januari 2009

Zonder Pardon

Zonder pardon ben ik voor de tweede keer in een week naar de prachtige Limburgse hoofdstad afgereisd. Ditmaal voor Theo Maassen (Waltz, TBS, Zwartboek) die er zijn nieuwe show "Zonder Pardon" ten uitvoering bracht. Na de goede man al eerder in een minder mooie Limburgse stad, genaamd Heerlen, gemist te hebben besloot ik dat ik er deze keer alles aan moest doen om een foto met Theo te bemachtigen. Ik zou geen middel onbeproeft laten om mijn doel te bereiken...

Bij het theater werd meteen mijn doorzettingsvermogen (en mijn geduld) op de proef gesteld door een (praatgrage) dakloze die kaarten probeerde te verkopen om zijn slaapplaats voor deze nacht zeker te stellen. Door mijn grote hart besloot ik de man te helpen... En geen goede daad blijft onopgemerkt zo bleek later deze avond. Theo stond gezellig te kletsen aan de bar, toen ik hem aansprak. Hij signeerde voor mij de DVD-covers van "Waltz", "TBS" en "Zwartboek" en poseerde voor de foto. Leuke man, die Theo!

Geen opmerkingen: