donderdag 16 oktober 2008

Film Festival Gent "Transsiberian" Premiere

De tweede dag van het festival stond geheel in het teken van de film "Transsiberian" van Brad Anderson ("The Machinist"). De regisseur zelf was er helaas niet bij, maar de hoofdrolspeler Woody Harrelson was zo vriendelijk de Belgische, maar toch vooral Nederlandse fans hartelijk te begroeten en te overladen met brede glimlachen. Voor velen zou het hierbij blijven...

Echter heb ik natuurlijk mijn uiterste best gedaan om niet met lege handen naar huis te gaan en heb ik Woody gevraagd om een geposeerde foto met mij te nemen. Vol hartelijkheid nam hij mijn verzoek aan en besloot de foto zelf te nemen, zoals goed zichtbaar is op onderstaande foto's.

Woody Harrelson, bekend van onder andere "Natural Born Killers", "Kingpin", "Money Train" en "The Thin Red Line" poseert voor de foto.

Ondanks dat Woody niet signeerde en velen mijn mening niet zullen staven kan ik melden dat Woody, ondanks een exentriekeling, een vriendelijke persoonlijkheid heeft.

Geen opmerkingen: