vrijdag 7 maart 2008

De Gravin Van Parma

Om een goed Nederlands gevolg te geven aan mijn eerste keer, die dinsdag plaatsvond, besloot ik ditmaal af te reizen naar Roermond alwaar onder Carice van Houten en Pierre Bokma De Gravin Van Parma ten tonele brengen.

Carice van Houten is echt een verademing om te zien, jong en fris, ze is echt geweldig spontaan en ze heeft ongeveer een kwartier staan praten over van alles en nog wat, zo ben ik te weten gekomen dat Carice niet van Bavariabier houd, weet ze mijn voorkeur voor haar lichte of donkere haarkleur, weet ik, dat Carice net als wij allemaal ook moet plassen ! Naast al dat leuke gekeuvel moest er natuurlijk ook gewerkt worden, ik was uiteraard niet voor niets afgereisd naar een Noorderlijk(er) Limburg. Carice signeerde mijn Zwartboek Limited Edition DVD-Boxset, Mijn Ik Omhels Je Met 1000 Armen DVD, Mijn Alles Is Liefde DVD en mijn De Passievrucht DVD, die volgens haar bijna niemand heeft (af)gezien. Carice vond het absoluut geen punt om te poseren voor de foto.
Mensen, dit zijn ontmoetingen waar je het voor doet...
Pierre Bokma, onlangs nog winnaar van een Emmy Award, zou bijna een beetje ondergesneeuwd worden in mijn Carice avontuur. Echter ik heb toch tijd vrij weten te maken van Carice om Pierre de volgende items te laten signeren: De Uitverkorene DVD, Cloaca DVD en de Ober DVD. Pierre poseerde ook voor de foto.

Samengevat: Super Dutch Celebrities dag!!!

Geen opmerkingen: