vrijdag 29 juni 2007

London Film & Comic Con 2005

Net als in 2006 was ik ook in 2005 (weliswaar voor de eerste keer) aanwezig op de London Film & Comic Con die in tegenstelling tot Nederlandse conventies als Screenheroes & de Internationale Filmbeurs zeer de moeite waard is. Omdat ik op het allerlaatste moment besloot te gaan, heb ik besloten om de keuze op een jeugdherberg (ook wel hostel genoemd) te laten vallen. Dat was ook de laatste keer, aangezien de nachtrust en de film Hostel mij niet aansporen een herhaling plaats te laten te vinden. De reden waarom ik op het allerlaatste moment besloot naar de London Film & Comic Con te gaan was de volgende, de aankondiging van niemand minder (en ook niet meer) dan Val Kilmer...

Val Kilmer zei uiteraard tot mijn grote teleurstelling af, iets wat goed af te lezen op onderstaande foto die tot mij gedoopt is tot: Danny: After The Val Kilmer Incident.
Verder waren hier gelukkig de volgende mensen aanwezig. Voorop de mensen waar ik het meest gelukkig mee was, de 24 acteurs Xander Berkely & Sarah Clarke.


Xander Berkely is naast 24 ook nog bekend uit Terminator 2, Air Force One & Fracture.
Sarah Clarke, naast 24, ook nog bekend uit Thirteen & Emmet's Mark
Matthew Wood, bekend als General Grevious uit Star Wars Episode 3: Revenge Of The Sith
Ron Perlman, bekend uit Hellboy (als Hellboy), Alien Resurrection & The Name Of The Rose
Adam Baldwin, bekend uit Serenity, Full Metal Jacket & Independence Day Mijn eerste ontmoeting met Billy Boyd, bekend uit Lord Of The Rings & Master and Commander.
Charisma Carpenter, bekend uit de TV series Angel & Buffy ging met me op de foto. Ook al behoefde ik geen handtekening van haar. De tijd zal leren of ik die beslissing nog eens ga betreuren.
Doug Bradley, bekend als Pinnhead uit de Hellraiser films signeerde zijn nieuwe boek plus mijn poster.
Warwick Davies, signeerde mijn Willow DVD net als mijn Star Wars box, die hij hier mooi laat zien.

Geen opmerkingen: