zaterdag 30 juni 2007

Collectormania April 2005

De eerste beurs die ik in de U.K. deed was de Collectormania, in april 2005. Deze deed ik door de grote hoeveelheid interessante gasten die hierop aanwezig waren. Na deze beurs zouden nog vele conventies volgen in de U.K.

De eerste interessante gast aanwezig op de beurs was voor mij Gary Kurtz, producer van Star Wars.
Irvin Kerscher, regisseur van Star Wars: The Empire Strikes Back & James Bond: Never Say Never Again signeerde de Star Wars Box en poseerde voor de foto.
Ray Park, bekend uit Star Wars Episode 1: The Phantom Menace (Darth Maul) signeerde de poster en poseerde voor de foto.
Jeremy Bullock, bekend als Boba Fett uit de Star Wars films, signeerde en poseerde voor de foto.
Tumuera Morrison, die ik perse wilde hebben voor Speed 2 (alhoewel ik me bewust ben dat ik waarschijnlijk de enige fan ben van deze film) signeerde de DVD van Speed 2 en de filmcell van Star Wars 2 en poseerde voor de foto.

Peter Mayhew, bekend als Chewbacca uit de star Wars films signeerde de Star Wars box en poseerde voor de foto.

Dean Stockwell, bekend uit Air Force One & Stephen King's The Langoliers signeerde mijn Langoliers DVD en poseerde voor de foto.

Tom Felton, bekend uit de Harry Potter films signeerde de Filmcell en poseerde voor de foto.
Iain White, speelde alle Predators in Alien VS Predator. Hij signeerde de Filmcell en poseerde voor de foto.
Alan Cumming, bekend uit James Bond: Goldeneye & X-Men 2, signeerde de DVD van James Bond en Filmcell van X-Men 2. door drukte was er helaas geen tijd om te poseren voor een foto.

Bernard Hill, bekend uit Lord Of The Rings (King Theoden) en Titanic (de kapitein) signeerde de filmcells maar had helaas ook geen tijd om te poseren voor de foto. John Rhys Davies, bekend van onder andere Lord Of The Rings (Gimli) en Indiana Jones (Sallah) signeerde de filmcells en DVD's maar had helaas ook geen tijd om te poseren voor de foto.
Sean Astin, bekend als Sam uit Lord Of The Rings en verder uit The Goonies en 24 (helaas toen nog niet) signeerde de Filmcell van Lord Of The Rings en de DVD van The Goonies maar had helaas ook geen tijd om te poseren.

Geen opmerkingen: