donderdag 1 mei 2008

De Goede Dood

Vanavond waren er maar liefst twee toneelstukken tegelijkertijd in de stadschouwburg in Heerlen, waaronder "De Goede Dood" met in de hoofdrollen Huub Stapel, Wilbert Gieske en Peter Tuinman. Voor deze mensen ben ik samen met Roy en onze snotterbel Rene afgereisd naar het Heerlense theater waar we verder met Tom en Bart hadden afgesproken. Zoals bekend doe ik steeds vaker Limburgse theaters en weet ik mijn weg steeds beter te vinden. Ik wachte in eerste instantie dan ook niet bij de "Stage-Door" maar binnen bij het theatercafe. Al snel zagen we Huub Stapel lopen.

Huub Stapel, bekend van de films Amsterdamned, Flodder en De Lift poseerde voor de foto. Maar Jezus Christus wat vond ie het erg dat we niet naar het stuk waren komen kijken. Huub was erg vriendelijk en signeerde en poseerde voor iedereen...

De tweede van de avond was niemand meer, maar ook niemand minder dan Wilbert Gieske. Bij iedere zichzelf respecterende (en zichzelf niet respecterende) Nederlander beter bekend als Robert Alberts, een van de personages uit Goede Tijden, Slechte Tijden die er al vanaf de eerste aflevering inzit. Nu respecteerde ik mezelf nog net genoeg om niet GTST Seizoen 1 boxset voor hem aan te schaffen, maar ik denk wel dat zijn handtekening niet misstaat op de DVD-boxset van Spijkerhoek Seizoen 2, alwaar hij toch een belangrijke rol voor zijn rekening neemt. Hij signeerde deze box en poseerde voor de foto.
Peter Tuinman, bij mij vooral bekend om zijn hoofdrol in de Nederlandse politieserie Unit 13, signeerde mijn DVD-cover van Spetters en poseerde voor de foto.

Geen opmerkingen: