dinsdag 29 mei 2007

London Expo May 2007

Ik ben afgelopen weekend weer een weekendje naar London gegaan voor een filmconventie. Wat moet je anders he?
Ook deze Londonexpo had weer een aantal zeer interessante gasten. Net zoals in eerdere edities waren nu ook volop "24" acteurs aanwezig en aangezien dat mijn favoriete serie is, is het wel de trip waard.

De eerste interessante gast was James Morrison, die in de serie het karakter "Bill Buchanan" speelt, een van mijn presoonlijke favorieten. James Morrison speelde ook een hoofdrol in Space: Above & Beyond. De tweede was Louis Lombardi, die in de serie het karakter "Edgar Stiles" speelde. Verder bekend uit onder andere Beverly Hills Cop 3 & The Sopranos
De derde was Jude Ciccollela die het personage "Mike Novick" speelt. Verder bekend uit onder andere Sin City & World Trade Center.
Zie hier de groepsfoto! Het kost je al snel zeventig euro, maar dan heb je ook wat!Mark Sheppard speelde in het vijfde seizoen van "24" een Bad Guy in maar liefst 6 afleveringen.
Verder was er een World Premiere Screening van de splinternieuwe serie "Sanctuary" met in de hoofdrol Amanda Tapping, bekend uit de serie "Stargate".



Voor deze screening waren ook drie mensen beschikbaar om te signeren om de serie te promoten en wel:



Amanda Tapping (Die ik ook nog voor Stargate heb laten signeren)



Paul McGillion



Damian Kindler (De producer en schrijver van de serie)



Verder vond ik het natuurlijk leuk om nogmaals met "Het Hoddel" Kane Hodder op de foto te gaan. Kane heeft zichzelf omsterfelijk gemaakt met zijn rollen van Jason in de Friday The 13th films en misschien nog wel onsterfelijker met zijn twijfelachtige reputatie om vrijwel alle conventies (meerdere malen) af te zeggen.


Verder heb ik 's avonds natuurlijk ook niet stil gezeten en heb ik nog een aantal theaters bezocht, in elk geval de stage door dan. Hier heb ik Dame Maggie Smith ontmoet die mijn Harry Potter filmcell signeerde. Ze wilde door slecht zittend haar niet poseren, een echte Dame dus.En Kris Marshall die in Love Actualle Colin (God Of Sex) speelde. Kris wilde wel poseren.

Geen opmerkingen: